Bandygrabbar

Stog i kiosken på Jockes bandymatch idag tillsammans med Julia. Nu i helgen är det också Åtvidabergs Bandycup, vilket betyder att det springer runt en massa andra små grabbar för att spela några matcher då och då. När jag och Julia stod i kiosken kom plötsligt ett gäng grabbar in och skulle köpa vaniljmunkar.

"En krämbulle tack"

HAHA, skrattade ihjäl mig när han gick iväg. Blev inte bättre när nästa grabb kom och bad om att få köpa en krämbulle han också. Tillslut hade nästan alla i laget varit framme och beställt en varsin krämbulle.

KRÄMBULLE. Haha idioter.

Ser ut som min högerarm ligger i Cattis knä och att jag håller henne i armen. Det kan jag försäkra er om att jag inte gör.. Min högerhand håller stenhårt i min drink.


Kommentarer
lovisa

hahah fan va mindfuck bilden är!!

2012-01-21 @ 17:55:13
evelina

MEN SHIT hahahaa har stirrat på bilden i två minuter nu utan att fatta haha men så gick de upp ett ljus

2012-02-02 @ 21:38:53
URL: http://ewsis.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback