Cancer eller inte, det är frågan

Fick med mig Julia under armen och traskade på lite olika tåg för att sedan hamna på vårdcentralen hemma i Katrineholm. Operation kolla så jag inte har några leverfläckar med hudcancer kunde börja. Läkaren tog fram luppen både 2 och 3 gånger och kollade på fläckarna med sitt förstoringsglas för att konstatera att min solning hittills inte har gett min hud någon cancer. Skönt!
Åkte senare ut till Felix där jag, Julia N, Julia B och Felix tog oss ett rejält dopp i jacuzzin. Toppen! Vi tog oss upp runt 22 och med händer och fötter som mormor Ulla började vi tänka på refrängen och tog tag i kragen och rullade hemåt, efter en timmes Big Brother såklart!
Akta er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback