Sportlov

Har lov och lever livet. kollat på bio två gånger, käkat grym mat på Ghingis i Linköping och jagat en full Julia på en åker mitt ute i ingenstans för att sen återfinna henne hos någon främling hon gått in till o frågat efter att få låna telefonen. Vilken virrpanna hon är den där Julia! Jag har också tränat och lyckats få fetaste träningsverken. Idiotträning. Sen har jag bowlat med Fille och My och vann med en (!!) strike. Hujedamig. Dragit en fettisdag med en hel hög med tjejer och vart nära att få en redig snyting av Jocke när jag kom hem till honom och han låg och sov. Råkade väcka honom mitt i en dröm antar jag. Ouups.

Bigbrother har ju börjat också, bästabästa bigbrother. Första skandalen har redan kommit: den gravida bruden som kommit in var bara där i 1 dag. Producenten för BB säger att det hela var en bluff. Ok. Amen kul. Då vet vi. Idioter.

Bästa klumphunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback