Hur fel kan det gå egentligen?

Var och inhandlade en hel hög med ingredienser till min smörgåstårta som jag ska göra till imorgon. Det är nämligen dagen D vilket betyder att jag och Cattis fyller år! Som ni alla vet, eller i alla fall de flesta utav oss är medvetna om att en smörgåstårta utan tomat inte är en smärgåstårta. Alltså skulle jag köpa tomater. Bestämde mig för att inte plocka tomater utan tog varsamt upp en plastlåda med typ 12 tomater i. Jag tappar skiten på golvet och BAM där står jag med 12 rullande tomater vid fötterna. Toppen! situationen löstes genom att en anställd plockade upp dessa röda varelser. Schysst.

Det slutade inte här, jag skulle också har svart och röd stenbitsrom (ni vet kaviar/fiskägg/kalla det vad ni vill) går fram till en anställd och denne visste inte vad det var? Jag stod säkert i fem minuter och förklarade att det jag letade efter såg ut som små röda och svarta prickar och var fiskägg. Påpekade också att det hette kaviar. Fortfarande inget resultat, jag fick gå till en annan anställd.

Jahapp, slutar det här då? eh nej?

Skulle efter inhandlandet tvätta bilen. Den var så smutsig att det till och med var inskrivet "tvätta mig" på bakrutan. I Kön till tvätthallen (OKQ8) så kollar jag bakåt, shit. Kön bakom mig bara växer och växer. Det stod säkert 4-5 bilar bakom mig sm också skulle tvätta sina bilar. Väl inne i tvätthallen tvättas bilen och allt rullar på som det ska. Tror jag. När tvättningen var klar ska dörren ut öppnas automatiskt. Dörren öppnades en (!!) centimeter. Jaha, ok. Då får jag väl trycka igenom bilen där då. njaa. Plötsligt öppnas dörren bakom mig och bilen utanför vill köra in blir illa tvungen att gå dit och förklara att dörren inte ville öppna sig. Hämtade sedan hjälp och vips så öppnades dörren.

Hade jag sett den knappen hade jag väl också kunnat öppna dörren. Men hoho, borde jag kunna sånt där eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback