Kom inte hem till oss.

Antar att jag inte berättat för er hur mycket jag och Cattis skrämmer upp och har skrämt upp varandra under våra liv. Det senaste är mördare bakom garagedörren som kommer hoppa på den stackaren som tvingas köra hem efter träningen. Den andra som slipper köra hem får glatt gå av uppe vid grinden. Är man snäll väntar man ifall den andra blir mördad för att sen springa ner i garaget och kasta en träningsko i nyllet på förrövaren, förhoppningsvis överlever båda. Ska dock tala om för er att detta aldrig har hänt, men det är alltid skönt att ha en plan.
När vi var yngre triggade vi upp varandra genom att säga att det bodde ett skellet i källaren, ibland gick han ut bakom huset för att kolla om det fanns något stackars barn att elda upp i vedpannan (som finns där nere). För att förhindra detta onda skelett att ta mig och min syster bunkrade vi upp stora tvätthögar på olika ställen för att lätt kunna springa upp ifall vi skulle bli jagade. Det skulle göra att skelettet ramlade och inte hann få tag i oss. Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback