KAOS

Sitter och tittar på reprisen av melodifestivalen, japp. Ni hörde rätt idag är jag minsann inte i skolan. Istället ger jag min tid till att lyssna på Torsten Flinck och jag kan konstatera att hela han är katastrof. Pillar på en rapport till UF-tävlingarna och kan även här konstatera att det är katastrof. Har fått munsår, katastrof igen. Här är ännu mer katastrof:
Jag är snart pank. Katastrof.
Shirley Klump är programledare för melodifestivalen. Katastrof.
(update, råkade visst blanda ihop Shirley med Sarah Dawn Finer, skitoxå. KATASTROF.)
Shirley (egentligen Sarah) bär en tokglittrig klänning. Katastrof.
Byxorna sprack här om dagen. Katastrof. (Är ju pank, fan ska jag göra?)
Helt seriöst, var det bara jag som trodde det var Shirley? slår vad om att den enda som la märke till att jag blandat ihop dem var Felicia, no doubt!


Kommentarer
felicia

hon heter faktiskt sarah dawn finer och inte shirley klamp...

2012-02-06 @ 14:57:16
lovisa

OCH ÄNDÅ VAR DU TVUNGEN ATT GÅ UT??? SKYLL DIG VA!

2012-02-06 @ 15:29:11
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback