Inlägg tre

Till sist vill jag nämna den skumma snubben som på bowlingen i lördags envisades med mig. Jag var alltså och bowlade med Joacim och Viktor, framför oss satt typ 7 snubbar på kanske 25-30. Såg ut som de hade någon dresscode då alla hade ljusblåskjorta förutom en outsider som hade en gul piké. Vid ett tillfälle stack jag iväg till baren för att köpa chilinötter. Strax efter jag betalat hör jag en snubbe:
Snubbe: Hej, hur är det?
Jag: (sjukt förvirrad) eh, bra...?
Snubbe: Okej, nice. Vi har kollat in när du spelade..
Jag: .. ok. Jag såg det!
Snubbe: mh.. Kul att du är o bowlar med dina bröder!
Jag: (kan knappt hålla mig för skratt). aee, fast så är det ju inte.
Snubbe: Ne, okej. Vad tråkigt..
Okej, men sen när pussar man sin bror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback