Vuxenpoäng

Tog en sväng in till Linköping med Julia, Helena och Ante för att prova på utelivet från ett vuxet perspektiv för en gångs skull. Vi hamnade på "The bishops arms" där jag och Julia drog ner medelåldern från 50 till 30 i alla fall. Vi hade innan bestämt att det var bättre att hamna på ett ställe där Ante och Helena kände sig unga/jämngamla och inte på nått ställe där jag och Julia skulle hitta jämngamla polare. Det skulle ju göra att Helena och Ante skulle se ut som skendöda åldringar, det vore inte så kul kan jag ju säga.

Smickrade senare en dam genom att säga att hon såg ung ut, vi hade nämligen suttit och gissat folks ålder och kommit fram till att hon var 40. Jag skickades fram och fick fråga henne, det visade sig att hon skulle fylla 47. PJUUUH. Skönt att hon inte var typ 35.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback