Tjinna

Tog tåget som vanligt till Åtvidaberg idag. Som vanligt behövde jag minsann byta tåg i Norrköping. Alltså åker jag hela två tåg för att komma till Linköping och sen buss. Hur som helst så var det knökfullt på tåg 1. Drabbas plötsligt av panik då jag är snuvig och försöker så diskret jag kan snörvla till, har nämligen inga näsdukar (typiskt). När jag snörvlar börjar killen bredvid mig frenetiskt gräva i sin väska och vips slänger han upp några näsdukar i mitt knä och påstår att jag kanske skulle behöva dem.
Hehe. Tack.

Pinsamma stämningen där kan jag säga. Inte nog med detta sker samma sak igen på tåg nummer 2. Är inte det helt sjukt? Fan, de rinner ju inte floder ur min näsa?

Eller så gör det det..

Nä vet ni va. Varför köpa egna näsdukar när man kan få av andra? LIKE A BOSS!
Köpa glass? mm varför inte.

Kommentarer
sandra

Hej! jag var inne i din blogg och tänkte tipsa dig om min sida som du kan besöka för jätte fina klänning om du är intresserad kan du klicka dig vidare på :



http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2265932



Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback