Gratulerar

Sitter och pratar med Cattis under håltimmen. Som ni kanske vet fyller vi år idag och Cattis sov inte hemma inatt, vilket betyder att jag gick upp själv imorse och blev firad med tårta till frukost (som varje år). Kom till skolan och berättade för Cattis att vi ätit upp allt:

Cattis: .. men.. ofta ni åt upp hela tårtan på två personer? (gråter nästan)
Jag: Nae, pappa var med också, alltså var vi 3.
Cattis: men.. va oschysst..
Jag: mm, men du får ju skylla dig själv att du inte var hemma.
Cattis: .. Vad var det för tårta då?
Jag: Sån där rosa prinsesstårta, opera eller vad den heter.
Cattis: ..aha ok. (asledsen)

HEHE skoja. Halva kvar i kylen!

Här är Cattis kaffe, 3 sekunder efter att bilden är tagen pajade bilen. Jag hade visst tankat i bensin i dieselbilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback