Så jävla mycket skit

Fick idag reda på att Felicia återfunnit min vinbox som jag tydligen gömt långt långt in under hennes säng efter förfesten i lördags. Kul att man kommer ihåg den LILLA detaljen. Var iväg och tränade med Cattis, Emma och Julia förut också. Jag lekte diktator och tjoade på Julia att göra typ 1000 situps, men i själva verket behöver jag nog situps mer än hon någonsin kommer att behöva eftersom hon har lika platt mage som en plattfisk som simmar på snedden (haha eh, va?).

Hur som helst så sitter jag och är tokirriterad över en diskussion med mamma om deklarationer hit och dit. Vem fan vill ha ett papper med massa siffror över vad man tjänat under 2011 och sen inte ha den blekaste vart fan pengarna tagit vägen? Att jobba på skatteverket måste vara det mest hatade jobbet någonsin.

Hehe vin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback