banka in vettet bara

Nu har jag konstant suttit och skrivit på en psykologiuppsats i hela tre timmar. Ändå har jag inte lyckats bankat in något vett i skallen av det hela. Jag har lyckats göra totalt cirka 4% av hela uppgiften och känner mig lite uppgiven, har nog aldrig slitit så mycket med en uppgift. Målet var ju trots allt att klara största delen av uppsatsen idag. vad hände med det då? 96% av uppgiften to go...
Försökte smälla en fluga som flög förbi örat nyss, gick sådär. Han flög glatt vidare och underhöll sig med att surra hos hunden istället. Nästa gång ska jag ta fram snipern och skjuta skallen av den där jävla flugan.

"Damn, it feels good to be a gangsta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback