omtänksam men sämst

Fick ett uppdrag av Cattis och Melcher att köpa något gott åt dem att ta med hem efter att jag tränat. SHIT vilken rolig grej tänkte jag och tog med mig Julia till Ica Nära för att hitta någonting asfett för under 40 spänn. Satte mig senare apnöjd i bilen och tänkte att jag ta mig fan överträffat mig själv med det jag inhandlat och väl hemma bunkrade jag upp morötter med dipp, plockgodis, naturgodis och chokladpudding (!!).
Reslutatet blev:
Melcher tål inte nötter eller morötter.
Godiset var bara bebisgodis.
Chokladpuddingen gav man inte ens en chans.
Mitt råd är:
Melcher, ät dipp.
Cattis, det är gulligt att vara mullig. ÄT.
Det slutade med att jag tryckte i mig det mesta.
skitoxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback