somebody I used to know

Efter en sjukt rolig kväll hemma hos Rebecca Nilsson i Eskilstuna så drog jag igår återigen till Åtvidaberg. Väl på tåget hit blev jag superglad när jag hittade en helt tom vagn, så satte mig gladerligen där och helt plötsligt hade jag 3 hundar runt omkring mig. Hade naturligtvis satt mig i vagnen där djur är tillåtna.. typiskt

En annan lite rolig grej som hände nu i veckan var när jag och Cattis gick ut från mammas jobb. Ser en som för Katrineholm är en ganska så väl igenkänd Kines som är lite speciell. Han hälsar och jag hälsar tillbaka. Precis när jag vänt mig om hör jag hur han börjar sjunga "Hello, is it me you're looking for?". Typ världens gulligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback