SCHHHH, andrea till läsarna. KOM

Har hört rykten om att min studentmössa (och andras också) kretsar runt på skolan. Min instinkt säger att de gömmer sig i elevrådets styrelserum. Är det värt ett inbrottsförsök kanske? Tåls att tänkas på. Jag antar att det säkert är något fel på min mössa, för om jag antar det blir jag mindre ledsen om det verkligen är fel på den. Vettig tanke bara!
På tal om något helt annat vill jag bara påpeka att skolan inte på något vis har avancerat på matfronten det här läsåret. Inte än i alla fall. Jag räddas ofta av att det bjuds på sur fil med bebisflingor, slänger man på 2 kilo socker går det att svälja. På något vis har jag också blivit förknippad med den där filen, ser man fil, ja då tänker man på mig.
Vilket jävla skitsnack.

Cattis la upp ett gäng bilder i ett nytt album idag på facebook, jag blev taggad i en vettig bild. Den här.

 

Tack Cattis, vad kul att jag är en så stor del av ditt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback