OH HERRE

Jag kan nog inte beskriva hur upprörd jag är just nu. För ett tag sedan beställde jag lite kläder ifrån rutstore för att sen inse att det bara var fula kläder och skicka tillbaka dom. Var är mina pengar? skrev om det här igår, mailade dem igår också.
Fick svar idag.
"vi har redan genomfört en återbetalning till er" sen bifogade dem en transaktion som de hade gjort.
Jaha? vart är mina pengar då? inte fan ligger dom inne på mitt konto i alla fall. Kollade då igenom transaktionen lite mer noggrant och upptäckte att pengarna skickats till någon Ida som tydligen har Visakort och swedbank. Inte fan har jag det, i min plånbok ligger det minsann bara ett mastercard/icabankenkort.
Update: Efter lite funderingar kom jag på att när jag skulle skicka tillbaka kläderna så ringde jag dem för att få lite information vad jag skulle lägga i paketet (min adress, var pengarna ska skickas tillbaka m.m.). Lägger då ner ett brev i paketet och skriver klart och tydligt att återbetalningen ska ske till ett annat konto (mitt).
alltså tror jag nu att Helena kanske har fått tillbaka pengarna till sitt konto. Även fast jag tydligt skrev att de skulle till mitt konto.
HERREGUD. Jag heter Andrea, inte Ida..
Tog den här bilden i alanya, missade visst att det var ett litet kluttbarn framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback