fult gjort, det kan jag säga.

Körde ett pass boxning med Cattis idag, det var sjukt svettigt kan jag säga. När jag vid ett tillfälle stod och höll mitsarna (de blåa kuddarna man slår på) kände jag hur en droppe svett rann i pannan på mig. Blev antagligen impad och utbrast att Cattis borde titta på den, strax efter det skulle jag torka bort den.
Eftersom jag hade dessa blå kuddar på händerna blev det givetvis ganska klumpigt att torka mig i pannan, helt plötsligt får jag en smäll på käften av Cattis. Va i helvete?
Vet inte om det beror på att Cattis har dålig syn och inte såg att jag var på väg att torka mig i pannan eller om hon bara slog till för att det var kul. Det gjorde jävligt ont i alla fall.

Känslan av att vilja ta en fin bild och sen inse att motivet var äckligt och hårigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback