Money for nothing

Fick med mig en svettig syster och två granatäpplen hem efter skivstången på gymmet idag. Har inte ni också sånt himla sug efter nått att tugga efter träningen? Idag blev det granatäpple, strax efter att jag handlat och satte mig i bilen sa Cattis:

"åh, jag vet! Kan vi inte göra såhär varje gång vi tränat. Köpa frukt alltså. Imorgon blir det kiwidag. OK?!"

ursäkta.. men du kanske är Hugh Hefner eller någon annan pissrik snubbe, jag har i alla fall inte lust att bli pank på frukt.

För övrigt ser jag fram emot Kiwin imorgon.

 

Det här är nog århundradets roligaste bild. Julia skulle tanka och går till fel tankstolpe. Bilen som ska tankas står där jag tar kort ifrån, killen som kommer in vänster i bild ser att hon står och fifflar med deras tankstolpe för att betala deras bensin och skickar fram sin flickvän (?) för att säga till Julia.

För att förtydliga det hela var det nog jag som skickade henne till den stolpen..

Men jävlar vilken kyckling till kille som skickar fram sin flickvän. roligast i världen.

 


Kommentarer
julia

hahaha IDIOT! där fick jag stå med en hållning från krigstiden och skämmas...

2012-01-17 @ 10:00:11
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback