TRÄNA, check!

Är så himla trött just nu, kom hem från skolan runt halv 2 och möttas av två stycken avdankade föräldrar. Vad har hänt undrade jag då och som ni redan vet har pappa lunginflammation. Men jag hade då inte räknat med att mamma låg hemma med migrän. Tänkte att jag minsann ska göra något vettigt istället för att sätta mig vid datorn direkt, greppade dammsugaren och dammsög hela huset, gick ner i källaren o rensade tvätt och drog på mig träningskläder och tog en powerwalk med mig själv ut i skogen. Det enda levande jag såg var postbilen.
Ja, ingen mer än postkillen vet nu att jag när jag är ute och går med musik i öronen så dansar jag till låtarna då & då. Pinsamt att inte höra bilarna som kommer dock..
"Jocke, ta en bild på mig när jag sover, men den måste va söt"

Kommentarer
Filip

man saknar ju inte värmen eller så!

2012-01-11 @ 22:57:52
Andrea

Haha, jaa en resa just nu vore inte helt fel.. :D

2012-01-12 @ 13:00:54
URL: http://naee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback