Tack tusen gånger

Min blogg är så sjukt grym nu, tack Julia för att du trixade till den. Den är KICK-ASS! Nu sitter hon med huvudvärk och har precis gett sig in på nästa blogg som ska fixas till. Herregud vilken brud. Blir lite tårögd. Själv har jag under tiden som hon höll på  med min blogg försökt kämpa emot att ögonlocken kraschat, men kunde tillslut inte stå emot. Somnade ganska gott i en skönhetssömn som varade lite mer än 30 sekuder. Då skulle jag visst skicka tusen bilder till henne. Jaja, vi lever i en hård värld.

Dagen började förövrigt med en försenad lärare som minsann satt i kafferummet och gottade sig lite. Synd att det bara råkar vara vi elever som förstått att det gamla schemat gäller två veckor till.

Något mer som är jävligt synd är att vi har samma lärare i engelska som i svenska. Vi fick ha omröstning om vi ville ha svenska på engelska lektionen eftersom hon inte hade planerat något speciellt på engelskalektionen. Sedan börjar hon predika om att hon ska ha svenskalektion istället och prata om 1900-talet. Men istället för svenska pratar hon engelska?

ursäkta.

men..

1. Inte planerat någonting, är inte det något som en lärare borde göra? å andra sidan har hon ju aldrig någonsin gjort det på någon av våra andra lektioner, så varför ska hon göra det nu?
2. Hon pratade engelska på svenskan?
3. Ta av dig dina fula sjalar. pliiis

hehe fuck you era fula jävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback