black&white

Vaknade av ett sms från Cattis om att lektionerna va inställda idag, eftersom hon går engelska c och inte jag hade hon tagit sig till skolan och jag brukar komma senare. Skönt tänkte jag och försökte somna om, glömde dock bort den lilla detaljen att hon inte kommer hem om jag inte hämtar henne. Så fick glatt sätta mig i bilen för att hämta henne i stan.

Sitter och skriver en uppsats om EU just nu, senare ska jag ta tag i en nulägesanalys i marknadsföring, fyfan va kul tycker ni och trycker "next" på bloglovin.

amen tryck då! För jag vill ändå inte ha mer än 3 läsare om dagen...

bilden va ful i färg, BAM svart/vit. Där har vi det!

Update: ser ut som jag rökt på, kolla in ögonen. Det ena har fuckat ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback