ACHTUNG

Hade tyskalektion idag för tvåorna som går steg 4. Eftersom jag och Cattis är talanger på det där med tyska skulle vi sköta en hel lektion själva. BAM. Vi kör frågesport. BAM igen! hur kul vore det inte med rita, gissa, spring... fast på tyska? och BAM. Vi kör hänga gubbe också.
Kaos, laget som vann började nästan gråta för det vinnande laget fick choklad och surskallar. Jag började nästan gråta för jag tyckte så synd om dem och ville gå fram o ge förlorana surskallarna. Cattis var inte ens nära på att gråta och flinade mest åt hur naiva vi kan bli av lite godis.
För övrigt kan jag säga att tyskalärare inte är min grej.

Älskar bakishäng på mcdonalds mitt ute i ingenstans. Älskar mina påsögon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback