Inlägg ett

Har en hel del att berätta kan jag säga, men delar upp det hela på tre inlägg. Det här är alltså det första idag och jag tänker minsann berätta om Jocke när han pratade i sömnen natten till igår. Roligaste.
Jocke: Andrea.. Tryck på F1!
Jag: haha eh va?
Jocke: (PAUS) BEEEEEFF (Biff. Mat ni vet..)
Tänkte då att det här var så sjukt roligt att jag var tvungen att väcka honom för att berätta det för honom, frågade om han var vaken och han svarade bestämt att han var det. Troligt tänkte jag och gav han en kuggfråga för att se om han var vaken.
Jag: ...(Påhittig) Vad heter min hund?
Jocke: Sss... Sss.. Selti?
Va i helvete? inte fan heter hon Selti I alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback