Fotboll

Sitter och lyssnar på Jocke och Peter när de spelar fifa. Som förövrigt råkar vara det tråkigaste spelet i världen. Det verkar gå dåligt för dem och aldrig kan de inse att det är dem som är dåliga:
"DOMARJÄVEL, för helvete.."
"..glapp i dosan, faaaaan."
"SÅ JÄVLA TRÅKIGT"
"... VARFÖR är mina spelare så jävla dåliga?!"
"Sluta ladda ner, segar ner allt"
"FAAN, ville ju göra ett snyggt mål och snurra runt"
"...det där är inte sant"
"var ju för fan på boll.. domarn?"
"FRISPARK"
Frågade tillslut om Jocke skulle vara tillsammans med mig om jag skulle vara en fotboll.
Det skulle han inte.
Såhär såg jag ut sist jag ägde ut mitt munsår. God bless compeed munsårsplåster.

Kommentarer
lovisa

hahah klockrent, killar och fifa assååå...

2012-02-06 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback